یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
کتاب «محمد مقدم؛ شاعر و زبان‌شناس» بررسی می‌شود

نشست معرفی و بررسی کتاب «محمد مقدم؛ شاعر و زبان‌شناس» نوشته کامیار عابدی، یکشنبه (۲۵ فروردین ماه) در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، کتاب «محمد مقدم؛ شاعر و زبان‌شناس» یکشنبه (۲۵ فروردین ماه) با حضور محمود جعفری دهقی، فرهاد طاهری و کامیار عابدی در سرای اهل قلم معرفی و بررسی می‌شود.

عابدی در مقدمه‌ این کتاب نوشته است: «در این کتاب جدای از اینکه سه دفتر از سروده‌های محمد مقدم در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد با زندگی وی نیز آشنا می‌شویم و همچنین نوع، ساخت زمینه فکری و ادبی و تاریخی شعرهای او را خواهیم شناخت. نیز در حدی که امکان‌پذیر است از شناسایی مقدم زبان‌شناس و زبان ورز نیز کوتاهی نشده است.
این کتاب در بخش ابتدایی خود به معرفی محمد مقدم در مقام یک شاعر و زبان‌شناس پرداخته است. در بخش دوم کتاب از زبان ایرج افشار، محمدرضا باطنی، فریدون بدره‌ای، علی‌محمد حق‌شناس، محمدرضا شفیعی کدکنی، پرویز ناتل خانلری، هرمز میلانیان، سیف‌الدین نجم‌آبادی، ناصر وثوقی، قاسم هاشمی‌نژاد و نیما یوشیج به معرفی شعر و نگاه شاعرانه این شاعر پرداخته شده است.
در ادامه کتاب نیز سه دفتر شعر راز نیمشب، بانگ خروس و بازگشت به الموت از وی برای مخاطبان منتشر شده است.»

نشست معرفی و بررسی کتاب «محمد مقدم؛ شاعر و زبان‌شناس» نوشته کامیار عابدی، یکشنبه (۲۵ فروردین ماه)  ساعت ۱۶ در سرای اهل قلم به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفرجنوبی، کوچه خواجه نصیر، شماره ۲ برگزار می‌شود.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها