چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷
فراخوان پیشنهاده برای پیاده‌سازی «دستورالعمل آمایش سرزمینی کتابخانه‌های عمومی ایران»

در راستای اهداف سند چشم انداز ایران در افق ۱۴۰۴ فراخوان پیشنهاده توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای پیاده‌سازی «دستورالعمل تعیین محدوده خدمت کتابخانه‌های عمومی» در تمام استان‌های کشور (به جز استان‌های تهران و البرز) منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، نهاد کتابخانه‌ها برای پیاده‌سازی «دستورالعمل تعیین محدوده خدمت کتابخانه‌های عمومی» در تمام استان‌های کشور (به جز استان‌های تهران و البرز) از دانشگاه‌ها، نهادها، مؤسسات و تمامی اشخاص حقوقی دعوت می‌کند تا پیشنهاده‌‌های خود را منطبق با فراخوان پیشنهاده (RFP) و با در نظر گرفتن دستورالعمل تعیین محدوده خدمت کتابخانه‌های عمومی، گزارش شهر تهران و گزارش سایر شهرهای تهران و دهستان‌های استان تهران، حداکثر تا تاریخ ۱۷ فروردین سال ۱۳۹۸ از طریق وب‌سایت http://rpm.iranpl.ir  ارسال کنند.

پیشنهاد دهندگان پیش از تدوین و ارسال مطالب‌ باید توجه کنند که پیشنهاد‌ها برای همه استان‌ها به‌جز تهران و البرز باشد و برای هر استان به‌صورت مجزا تهیه و ارسال شود. هر دانشگاه، نهاد، مؤسسه و شخص حقوقی نیز تنها مجاز به ارسال پیشنهاده برای دو استان است.

نزدیک بودن محل سکونت پیشنهاد‌دهنده به استان مورد نظر، در داوری‌ها تأثیرگذار است.

نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سال ۱۳۹۷ در راستای اجرای قانون تأسیس و نحوه اداره کتابخانه­‌های عمومی، تحقق اهداف سند چشم‌انداز ایران در افق ۱۴۰۴ و برنامه ششم توسعه و ضوابط ملی آمایش سرزمین با انجام طرح آزمایشی آمایش سرزمینی کتابخانه‌های عمومی کشور در دو استان تهران و البرز، موفق به تدوین دستورالعمل تعیین محدوده خدمت کتابخانه‌های عمومی کشور شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها