شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
آیت‌الله مومن مایه افتخار حوزه‌های علمیه بود

سید‌عباس صالحی، با صدور پیام درگذشت آیت‌الله محمد مومن‌قمی؛ عضو فقید شورای نگهبان قانون اساسی و مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل  از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیام سیدعباس صالحی آمده است:

«انا لله و انا الیه راجعون
خبر رحلت فقیه مجاهد، عضو فقید شورای نگهبان قانون اساسی و مجلس خبرگان رهبری، حضرت آیت‌الله محمد مومن قمی(رضوان الله تعالی علیه) پس از تحمل دوره سخت بیماری موجب تالم و تاثر عمیق گردید.

آن عالم بزرگوار که در کسب مدارج علمی و حوزوی صاحب رتبه‌ای والا و مایه افتخار حوزه‌های علمیه بود، در راه مبارزه با رژیم ستمشاهی و همراهی با بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) نیز از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

در سال‌های پس از انقلاب اسلامی هم در جایگاه عضویت در شورای نگهبان قانون اساسی و همچنین مجلس خبرگان رهبری، همواره حضوری نقش‌آفرین و اثرگذار داشت.

اینجانب فقدان آن فقیه برجسته و عالم عامل را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مد ظله العالی)، حوزه‌های علمیه، بیت بزرگوار آن فقید سعید و مردم شریف و انقلابی قم صمیمانه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن عالم مجاهد علو درجات و همنشینی با اولیاء‌الله و برای بازماندگان معزز صبر و اجر مسالت دارم.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها