دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
همایش روز جهانی داستان برگزار می‌شود

همایش روز جهانی داستان و تقدیر از ر. اعتمادی روز چهارشنبه ۲۴ بهمن در موسسه خانه داستان چوک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، همایش «روز جهانی داستان» و مراسم تقدیر از «ر. اعتمادی» با همکاری کانون فرهنگی چوک و کتابخانه بعثت روز چهارشنبه ۲۴ بهمن در موسسه فرهنگی هنری خانه داستان چوک برگزار می‌شود.
 
مهدی رضایی دبیرکانون فرهنگی چوک دراین باره گفت: این ششمین سالی است که این همایش را برگزار می‌کنیم و پیش از این سال  ۹۰ با همکاری فرهنگسرای اخلاق و در سال ۹۲ با همکاری مجله بخارا و سال ۹۴ و ۹۵ و ۹۶ با همکاری کانون ادبیات ایران این همایش را برگزار کردیم.

وی افزود: در سال ۹۲ برگزاری این همایش با تقدیر از استاد جمال میرصادقی و سال ۹۴ با تقدیر از قباد آذرآیین، سال ۹۵ با تقدیر از خانم فریبا وفی، سال ۹۶ با تقدیر از ژیلا تقی زاده همراه بود. به نظرم برگزاری این همایش‌های سالیانه باید با تقدیر از پیشکسوتان عرصه ادبیات داستانی همراه باشد. امسال نیز تصمیم گرفتیم علاوه بر برگزاری همایش روزجهانی داستان، از آقای «ر. اعتمادی» نویسنده فعال پیشکسوت کشورمان تقدیر کنیم.

این برنامه روز چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه ساعت ۱۷ در موسسه فرهنگی هنری خانه داستان چوک واقع در خیابان انقلاب، خیابان ۱۶آذر، پلاک ۳۶، طبقه سوم برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها