چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴
دستاوردهای موسسه خانه کتاب در نمایشگاه چهل سالگی انقلاب

معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه کتاب با دستاورد چهل ساله در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، نمایشگاه مهمترین دستاوردهای حوزه فرهنگ به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود. در این نمایشگاه معاونت امور فرهنگی، ادارات و موسسات زیرمجموعه آن ازجمله موسسه خانه کتاب در کنار سایر معاونت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فعالیت‌های تخصصی و مهمترین دستاوردهای خود را در قالب نمودار و آمار به نمایش می‌گذارند.
 
در این نمایشگاه کارنامه نشر 40 ساله (1396-1357)، آمار نشر کتاب و تعداد ناشران در طول چهل سال، پوسترهای جشنواره‌های کتابی، گزارش هفته کتاب، جایزه کتاب سال و جشنواره‌های کتابی در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
 
نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی از 12 تا 22 بهمن‌ماه از ساعت 9 تا 17 در باغ موزه  انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نشانی میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، روبه‌روی پارک طالقانی، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سالن سراسرنما، غرفه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها