دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
سامانه «پست کتاب» رونمایی می‌شود

آئین رونمایی از سامانه «پست کتاب» به‌منظور ارائۀ خدمات پستی ارزان به ناشران و کتاب‌فروشان و فعالان حوزۀ نشر کتاب، دوم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) براساس تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی و همچنین امضای قرارداد «پست کتاب» بین موسسه خانه کتاب و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، سامانه «پست کتاب» از دوم بهمن‌ماه رسما آغاز به کار خواهد کرد.
 
در این آئین نیکنام حسینی‌پور، مدیرعامل موسسه خانه کتاب و محمد احمدی؛ معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست ایران حضور خواهند داشت.

براساس این گزارش، ناشران، کتابفروشان، توزیع‌کنندگان و فروشندگان اینترنتی کتاب برای استفاده از این سامانه باید در سایت خانه کتاب به نشانی www.ketab.ir عضو شوند و بعد از تکمیل اطلاعات و ارسال الکترونیکی مدارک از خدمات پنل پستی بهره مند شوند.

پس از کنترل مدارک ارسالی از سوی خانه کتاب، پنل پستی طی فرایندی فعال می‌شود.
در این سامانه یک پیشخوان مجازی پستی ۲۴ ساعته در اختیار کاربران قرار می گیرد که می توانند تمامی مرسولات پستی خود را با تخفیف ویژه در شبکۀ پستی ارسال کنند. همچنین تمامی مرسولات به صورت روزانه از محل اعلامی توسط فروشگاه ها جمع آوری و ارسال می شود.

آئین رونمایی از «پست کتاب»سه شنبه (دوم بهمن‌ماه) ساعت ۱۴ در سرای اهل قلم به نشانی خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر پلاک ۲  برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها