یکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
برگزیدگان بخش مونولوگ نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی

​هیئت داوران بخش مونولوگ نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی آرا خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی، هیئت داوران بخش مونولوگ نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی متشکل از محمد رحمانیان، رضا ثروتی و پانته‌آ پناهی‌ها، بر اساس توافق آرا، برگزیدگان این بخش را به شرح ذیل اعلام می‌دارد:

الف) موسیقی:
هیئت داوران در بخش موسیقی اثر برگزیده‌ای ندارد اما از آهنگساز موسیقی نمایش «چهلمین امید یا بیست وهشتمین زن» تقدیر می‌کند و لوح تقدیر جشنواره را در این بخش به آقای احمدرضا رجبی برای ساخت موسیقی «چهلمین امید یا بیست‌وهشتمین زن» اهدا می‌کند.

ب) طراحی صحنه:
هیئت داوران در بخش طراحی صحنه هیچ گونه انتخاب و برگزیده‌ای ندارد.

ج) بازیگری:
هیئت داوران در بخش بازیگری به دلیل تعداد محدود آثار اجراشده از یک بازیگر تقدیر می‌کند و یک بازیگر را به عنوان بازیگر برگزیده به شرح ذیل معرفی می‌کند:

در این بخش هیئت داوران لوح تقدیر بازیگری را به سهیل بابایی بازیگر «نمایش چهلمین امید یا بیست وهشتمین زن» اهدا می‌کند.

هیئت داوران همچنین در بخش بازیگری، دیپلم افتخار و مدال اکبر رادی را به سیمین بهفر برای بازی در نمایش «ناگهان عباس» اهدا می‌کند.

د) نمایشنامه‌نویسی:
هیئت داوران در بخش نمایشنامه‌نویسی این جشنواره، دیپلم افتخار و مدال اکبر رادی را به پویا شهرابی برای نگارش نمایشنامه «ناگهان عباس» اهدا می‎کند.

ه) کارگردان و نمایش برگزیده:
هیئت داوران بخش مونولوگ این جشنواره، حمزه زارعی را برای اجرای نمایش «ناگهان عباس» به عنوان کارگردان برگزیده معرفی می‌کند و دیپلم و افتخار و مدال اکبر رادی را به او اهدا می‌کند و همچنین این نمایش را به عنوان نمایش برگزیده این جشنواره معرفی می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها