دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
«امام خمینی» به روایت امیرحسین فردی صوتی شد

کتاب صوتی «امام خمینی» نوشته امیرحسین فردی از سوی انتشارات مدرسه وارد بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) کتاب صوتی «امام خمینی» نوشته امیرحسین فردی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از سوی انتشارات مدرسه وارد بازار نشر شده است.

کتاب صوتی «امام خمینی» از یک اتفاق داستانی شروع می‌شود که تا قبل از این کمتر در منابع داستانی و تاریخی درباره آن سخنی به میان آمده است. پیشتر نسخه چاپی کتاب منتشر شده است. كتاب به زندگی و مبارزات رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) می‌پردازد و شامل پنج بخش سالشمار زندگی، زندگی‌نامه،‌ توضیح اعلام، عكس و منابع است.

از ویژگی‌های این اثر می‌توان به خلاصه، مفید و مختصر بودن آن اشاره كرد. که مخاطب نوجوان را به راحتی با سیر تاریخی فراز و فرود‌های رهبر فرزانه انقلاب آشنا می‌کند.

بنابر خبر روابط عمومی انتشارات مدرسه روایت صوتی این اثر با خوانشی سرشار از حس‌آمیزی و فضاسازی‌هایی است که مخاطب را عمیقاً با خود همراه می‌کند.

خرید کتاب صوتی «امام خمینی» با روایت مجید سعدآبادی با زمانی برابر با 3 ساعت و 52 دقیقه با مراجعه به فروشگاه‌های سراسر کشور، فروشگاه مجازی و کتاب الکترونیک (بوفه) انتشارات مدرسه میسر است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها