یکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
دومین دوره آموزش مجازی داستان‌نویسی

دومین دوره آموزش مجازی داستان‌نویسی علمی‌تخیلی از سوی انجمن نجوم آیاز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) انجمن نجوم آیاز در ادامه فعالیت دبیرخانه رقابت کشوری «رویای کهکشانی من» دومین دوره آموزش مجازی داستان‌نویسی علمی‌تخیلی را برگزار می‌کند.

مدرس این دوره نوید فرخی؛ مترجم، نویسنده و پژوهشگر ادبیات ژانر است. وی از داوران سه دوره رقابت «رویای کهکشانی من» در بخش داستان کوتاه علمی‌تخیلی است.

این دوره مجازی به مدت ۱۰ جلسه در تلگرام برگزار می‌شود. در صورتی که بعد از تشکیل گروه در تلگرام از شرکت در دوره انصراف دهید، هزینه ثبت‌نام عودت داده نمی‌شود.

دوره بعد از به حدنصاب رسیدن و هماهنگی شرکت‌کنندگان با مدرس آغاز می‌شود و بعد از پایان دوره به شرکت‌کنندگان گواهی الکترونیکی ارائه می‌شود.

سرفصل‌های این دوره عبارتند از: ادبیات علمی‌تخیلی، ادبیات کارآگاهی و ادبیات فانتزی.

اعضای آیاز، شرکت‌کنندگان در رقابت رویای کهکشانی من و اعضای گروه علمی‌تخیلی آیاز می‌توانند با پرداخت ۸۰ هزار تومان و سایرین با پرداخت ۱۰۰ هزار تومان و هماهنگی با آیدی تلگرام به نشانی t.me/maryfakhim می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

علاقه‌مندان برای استفاده از تخفیف تا ۲۵ دی‌ماه 1397 فرصت دارند در دوره ثبت نام کنند. بعد از ۲۵ دی‌ماه امکان استفاده از تخفیف وجود نخواهد داشت و مهلت نهایی ثبت‌نام تا ۳۰ دی‌ماه است.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها