شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
​حضور نشر شاهد با 120 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب کاشان

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نشر شاهد نخستین‌بار با عرضه بیش از 120 عنوان از پُرفروش‌ترین و تازه‌ترین کتاب‌های حوزه ایثار و شهادت در سومین نمایشگاه کتاب کاشان حضوری فعال دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، رحیم نریمانی اظهار کرد: نشر شاهد با رویکردی جدید با استفاده از ظرفیت و قابلیت ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها در همه نمایشگاه‌های ملی و استانی شرکت می‌کند و تاکنون در نمایشگاه کتاب استان‌های گیلان، فارس و سمنان حضور یافته است.
 
وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی هرچه بیشتر مردم با آثار مکتوب نشر شاهد با توجه به گستره مخاطبان در سراسر کشور را از اهداف و اولویت‌های حضور در این نمایشگاه‌ها برشمرد و ادامه داد: در این نمایشگاه‌ها بیش از 300 جلد از بهترین آثار نشر شاهد در حوزه‌های مستندنگاری، پژوهشی، تاریخ شفاهی، زندگی‌نامه نویسی و ادبیات پایداری و تازه‌های نشر در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
 
مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید در پایان گفت: با توجه با استقبال چشمگیر مردمی از غرفه نشر شاهد در نمایشگاه‌های ملی کتاب استان‌ها تا پایان سال جاری با حضور در نمایشگاه‌های استانی در شهرهای جیرفت و هرمزگان، منتخبی از پرمخاطب‌ترین آثار نشر شاهد عرضه می‌شوند.
 
سومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان، از ساعت 15 تا 21 پنجم تا یازدهم دی‌ماه میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها