دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
​اهدای کتاب‌ها و مجلات نشر شاهد به ایثارگران در طرح سپاس

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اهدای کتاب‌ها و مجلات نشر شاهد به خانواده‌ معظم شهدا و ایثارگران در قالب طرح «سپاس» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امورایثارگران، حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی‌راد گفت: با دستور رئیس بنیاد، کتاب‌ها و مجلات نشر شاهد به‌عنوان یک هدیه معنوی در دیدار مسئولان با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در طرح «سپاس» به آن‌ها اهدا می‌شود.
 
وی افزود: اهدای این نشریات اعم از کتاب‌ها و مجلات نشر شاهد در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در بین خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران انجام می‌شود. همچنین در راستای ارتقای سطح معنوی دیدارها در قالب طرح «سپاس»، مقررشده متناسب با ظرفیت‌های فرهنگی، نیازسنجی و تناسب موضوعی، کتاب‌ها و مجلات نشر شاهد در کنار دیگر هدایا به‌عنوان یک هدیه معنوی اهدا شود.
 
حجت‌الاسلام کاویانی‌راد اظهار کرد: دستور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای اهدای کتاب‌های حوزه ایثار و شهادت و مجلات شاهد در دیدارهای مسئولان با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، به معاونت‌ها، مدیران کل ستادی و نیز دبیرخانه شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران برای اجرا ابلاغ ‌شده است.
 
وی توجه جدی به رسانه و کتاب در دو بخش کمی و کیفی در بنیاد را ضروری ارزیابی کرد و گفت: رسانه‌ها با وجود توسعه الکترونیکی و گسترش فناوری‌های نوین و پدیده شبکه‌های اجتماعی کماکان از اثربخشی و جذابیت ویژه‌ای در ترویج و تعمیق فرهنگ برخوردار هستند.
 
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد از سیاست‌های جدید بنیاد در حمایت از نویسندگان و ناشران حوزه ایثار و شهادت خبر داد و افزود: از اصحاب قلم و رسانه، از جمله نویسندگان و ناشران برای مشارکت در طرح‌ها و فعالیت‌های بنیاد دعوت می‌کنیم تا ایده‌ها و دستاوردهای خود را برای هم‌افزایی، چاپ و انتشار توسط بنیاد ارسال کرده و در این عرصه مشارکت کنند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها