دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
امضای تفاهم‌نامه با استانداری‌ها مبنای حرکت‌های فرهنگی درازمدت است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اهمیت امضای تفاهم‌نامه با استانداری‌ها گفت: امضای تفاهم‌نامه‌ها بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری‌ها چشم‌اندازهای حداقل سه ساله را برای استان‌های مختلف مشخص می‌کند تا برای حرکت‌های فرهنگی درازمدت مبنا قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی شامگاه یکشنبه در بدو ورود به ارومیه درباره تفاهم‌نامه‌های بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری‌ها اظهار کرد: این تفاهم‌نامه‌ها چشم‌اندازهای حداقل سه ساله را برای استان‌های مختلف مشخص می‌کند تا برای حرکت‌های فرهنگی درازمدت مبنا قرار بگیرد.

وی با اشاره به اهداف سفر خود به آذربایجان غربی نیز بیان کرد: تفاهم‌نامه با استانداری آذربایجان غربی که از قبل تنظیم شده است، در جلسه فردا دوشنبه(٣دی‌ماه) به امضا می‌رسد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره دیگر اهداف سفر خود نیز خاطرنشان کرد: دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر در ارومیه و مهاباد یکی از برنامه‌های این سفر است تا با دیدگاه‌های آنان در راستای توسعه فضای فرهنگ و هنر استان آشنا شویم.

صالحی اظهار امیدواری کرد تا در نتیجه امضای این تفاهم‌نامه و استفاده از نظرهای اصحاب فرهنگ و هنر زمینه اتفاق‌های بهتر برای فرهنگ و هنر و رسانه استان رقم بخورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها