چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
​تخفیف ویژه «سرباز کوچک امام» به مناسبت شب یلدا

فروش ویژه کتاب «سرباز کوچک امام» به مناسبت شب یلدا با تخفیف 15 و 30 درصدی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، دبیرخانه پویش کتاب‌خوانی «کتاب‌قهرمان» به مناسبت طولانی‌ترین شب سال، برای کتاب «سرباز کوچک امام» طرح تخفیف ویژه درنظر گرفته است. این تخفیف شامل نسخه الکترونیک و چاپی این کتاب به همراه ارسال رایگان می‌شود.
 
افرادی که قصد خرید کتاب و شرکت در پویش را دارند، می‌توانند با کد تخفیفی «yalda97» نسخه الکترونیک کتاب «سرباز کوچک امام» را با 30 درصد تخفیف از اپلیکیشن طاقچه تهیه کنند.
 
همچنین امکان خرید نسخه چاپی این کتاب 470 صفحه‌ای با تخفیف 15 درصد به همراه ارسال رایگان به سراسر کشور با  مراجعه به سایت پویش به نشانی www.ketabghahreman.com یا فرستادن عدد 5 به سامانه پیامکی 50001768 فراهم شده است. خریداران فقط تا 2 دی می‌توانند از این تخفیف‌ها استفاده کنند.
 
علاقه‌مندان پس از خرید کتاب می‌توانند در پویش «کتاب‌قهرمان» نیز شرکت کنند و از جوایز 600 میلیون‌ ریالی این مسابقه بهره‌مند شوند.
 
اولین دوره پویش و مسابقه کتاب‌خوانی «کتاب‌قهرمان» به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی با همکاری انتشارات پیام آزادگان با محوریت کتاب «سرباز کوچک امام»، خاطرات مهدی طحانیان؛ اسیر سیزده‌ساله در زندان‌های رژیم بعثی از آذر 97 آغاز شده و تا اسفند سال جاری ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها