دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
سامانه درخواست پروانه کسب ایجاد شد

تمامی تقاضاهای صدور پروانه کسب و استعلام‌ها تنها از طریق سامانه پیشخوان مجوزهای دولت به نشانی www.g4b.ir امکانپذیر است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از روابط عمومی اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان تهران،  اتاق اصناف با ارسال نامه‌ای منضم به بخشنامه رئیس مرکز و دبیر هیأت عالی نظارت مرکز اصناف و بازرگانان ایران از ایجاد سامانه ثبت تقاضاهای صدور پروانه کسب از ابتدای تیرماه 98 خبر داده است. متقاضیان پروانه کسب برای ثبت درخواست خود باید از طریق این سامانه اقدام کنند.

راهنمای استفاده از سامانه
متقاضی پس از ورود به سایت www.g4b.ir گزینه ثبت‌نام را انتخاب کرده، اطلاعات خود را وارد می‌کند. بعد از تأیید، نام کاربری و رمز عبور به شماره موبایل متقاضی پیامک می‌شود. با وارد کردن  نام کاربری و رمز ورود، امکان ثبت تقاضا فراهم می‌شود. با انتخاب گزینه ثبت و پیگیری مجوز، درخواست مجوز را ثبت و اطلاعات لازم را وارد کرده، بعد از آن گزینه ثبت نهایی را می‌زنید.

بعد از این مرحله، سامانه به متقاضی کدرهگیری می‌دهد که باید آن‌را تأیید کند. به محض تأیید، متقاضی به سامانه ایرانیان اصناف (iranianasnaf.ir) وارد می‌شود تا عکس و فایل‌های مورد نظر را بارگذاری کند. پس از پایان این مرحله، امکان رؤیت تقاضا برای اتحادیه فراهم می‌‌شود تا با تکمیل فرآیند، به تقاضای متقاضی رسیدگی و نهایتاً پروانه کسب را صادر کند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کتابدار ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
    شما چند ساله برای کتابخونه هاتون کتاب نخریدین بعد میخواین کتابخانه مرکزی افتتاح کنید؟ تمام کارهاتون سیاسی و تبلیغاتیه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها