دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
عصرانه داستان‌نویسان رضوی در نمایشگاه کتاب مشهد

حسین سعیدی؛ مدیرعامل به‌نشر از برگزاری چهل و پنجمین «عصرانه داستان‌نویسان رضوی در سه‌شنبه‌های به‌نشر» همزمان با بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی به‌نشر، حسین سعیدی بیان کرد: چهل و پنجمین «عصرانه داستان‌نویسان رضوی در سه‌شنبه‌های به‌نشر» در قالب سلسله نشست‌های تبلیغی-ترویجی «در پناه کلمات» ساعت 17 سه‌شنبه ششم آذرماه در سرای اهل قلم بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد برگزار می‌شود.
 
وی افزود: نشست عصرانه داستان‌نویسان رضوی از دی‌ماه سال 96 به‌صورت مستمر هر سه شنبه کار خود را در فروشگاه مرکزی کتاب و محصولات فرهنگی آستان قدس رضوی در مشهد آغاز کرد. این جلسات با دبیری سعید تشکری؛ نویسنده و مدرس ادبیات داستانی و دراماتیک و عضو کانون جهانی منتقدان  ITCAبه داستان‌خوانی، آموزش، نقد و بررسی آثار نویسندگان نوقلم با محوریت امام رضا (ع) اختصاص دارد.
 
سعیدی گفت: برگزاری سلسله نشست‌های داستان‌نویسان رضوی از سوی به‌نشر در قالب محفلی صمیمی و حرفه‌ای که فرصتی برای تعامل بین نویسندگان و ناشران است در کشور کم‌سابقه و در مشهد بی‌سابقه بوده و امیدواریم نویسندگان نوقلم از فرصت برگزاری این جلسات به خوبی استفاده کنند.
 
مدیرعامل به‌نشر با اشاره به اینکه به دلیل استقبال از سلسله جلسات عصرانه داستان‌نویسان رضوی در مشهد، این جلسات به میزبانی دفتر مرکزی انتشارات آستان قدس رضوی در تهران نیز آغاز شده، اظهار کرد: این جلسات با حضور ناصر نادری؛ نویسنده ادبیات کودک و نوجوان به‌عنوان دبیر علمی این جلسات، به‌صورت یک هفته در میان به داستان‌نویسی با مضمون ادبیات دینی در حوزه کودک و نوجوان با حضور تمام علاقه‌مندان به حوزه نویسندگی که حداقل یک اثر به‌عنوان قصه نگارش کرده و علاقه خود را به نوعی به شکل قصه بروز داده‌اند و با نگاه تخصصی به داستان‌های دینی گروه هدف کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها