سه‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
حمایت از آثار برگزیده چهارمین جایزه نشان دهخدا و مروجان کتابخوانی

مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از خرید ١٠٠ نسخه از آثار برگزیده چهارمین جایزه نشان دهخدا و صدور حواله کتاب برای برگزیدگان جشنواره مروجان کتابخوانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهرزاد دانش با اشاره به حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اهالی قلم گفت:‌ آثار برگزیده چهارمین جشنواره دهخدا مورد حمایت قرار خواهند کرد.

وی ادامه داد: از هر یک از ١٦ اثر معرفی شده (منتشرشده از طرف ٨ ناشر)، ١٠٠ نسخه به ارزش ٣٦٧ میلیون و پانصدهزار ریال خریداری و به به کتابخانه‌ها و محافل کتابخوانی اهدا خواهد شد.

مدیر کل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از صدور حواله برای مروجان کتابخوانی خبر داد و گفت: با پیشنهاد اداره کل مطالعات و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ٢٢ فقره حواله اهدای کتاب به مبلغ کل ٤٦٠ میلیون ریال در راستای حمایت از برگزیدگان پنجمین دوره جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی برای تجهیز کتابخانه‌ها و محافل کتابخوانی نقاط محروم کشور صادر شده است.

وی ادامه داد: این حواله‌ها در مراسم پایانی جشنواره در روز ٣٠ آبان و در هفتمین روز هفته کتاب، به برگزیدگان اهدا خواهند شد.

بیست‌و‌ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ ٢٤ آبان تا ١ آذرماه با مشارکت بیش از ٦٠ نهاد و سازمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها