چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲
نشر اسم «پل» را منتشر کرد

رمان «پل» تالیف مشترک غلامحسین دولت‌آبادی و آراز بارسقیانبه همت نشر اسم راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، رمان «پل» در یک همکاری مشترک میان غلامحسین دولت‌آبادی؛ نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر و آراز بارسقیان؛ داستان‌نویس و مترجم ادبیات در مدت دو سال تالیف شده است.

بارسقیان این رمان را حاصل رابطه دوستانه و خصمانه خود با غلامحسین دولت‌آبادی خوانده و می‌گوید: «داستان پل، از تضادهای ما دو نفر شکل می‌گیرد، داستان یک روز از زندگی شخصیت اصلی قصه است و ‌تمام اتفاقات و روزمرگی‌هایی که برای او اتفاق می‌افتد.»

ناشر نیز در معرفی این کتاب نوشته است: «پنج‌شنبه بیست‌وچهارم مرداد 1392. تهران روز گرمی را قرار است پشت سر بگذارد. در این روز گرم ما شاهد یک روز از زندگی آدم‌های این شهر هستیم. آدم‌هایی که موفقیت یکی‌شان، شکست دیگری است. پل‌هایی که باید آد‌م‌ها را بهم وصل کند، آدم‌ها را از هم دور می‌کند. در کنار هر کدام از این پل‌ها داستان‌هایی رخ می‌دهد. داستان‌هایی که از صبح گرم تابستانی شروع می‌شود و تا آخرین ساعات شب طول می‌کشد.»

پیش از رمان 584 صفحه‌ای «پل»، غلامحسین دولت‌آبادی و آراز بارسقیان، نمایشنامه‌های مختلفی باهم تألیف و به روی صحنه برده‌اند و در این بین نمایشنامه «گام زدن روی یخ نازک» در سال 1392 به‌عنوان کتاب سال در بخش تئاتر، برگزیده شد. از بارسقیان نیز رمان‌هایی با عناوین «یکشنبه»، «دوشنبه» و داستان کوتاه «غریبه» به چاپ رسیده است.

                     

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
    یکی از رمانهایی که از خریدنش بدجوری پیشمانم. کاش بگذارید نقدش کنند.
  • ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
    فردا شش صبح میروم برای خریدنش. از شادی خوابم نمیبرد. خدایا شکر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها