سه‌شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
ثبت درخواست دریافت کاغذ از فردا آغاز می‌شود

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام خبر آغاز ثبت درخواست ناشران برای دریافت کاغذ گفت: درخواست‌ها پس از بررسی و ارزیابی عملکرد ناشران در دو سال گذشته محقق می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن جوادی با اعلام این خبر افزود: تمهیدات لازم برای تامین کاغذ ناشران فراهم شده است و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وی در عین حال تصریح کرد: ناشرانی که درخواست کاغذ دارند می‌توانند از فردا؛ چهارشنبه 23آبان‌ماه با مراجعه به سامانه توزیع کاغذ به نشانی paperds.ir  درخواست خود را ثبت کنند.

جوادی ادامه داد: درخواست‌ها پس از بررسی و ارزیابی عملکرد ناشران در دو سال گذشته محقق می‌شود.

وی افزود: کاغذهایی که از طریق سامانه توزیع در اختیار ناشران قرار می‌گیرد براساس قیمت تمام شده مورد تایید سازمان حمایت و کارگروه ساماندهی کاغذ است.

معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با قدردانی از همکاری مناسب واردکنندگان کاغذ تاکید کرد: چنانچه سایر واردکنندگان کاغذ دولتی خود را بر اساس مصوبات در اختیار شبکه توزیع قرار دهند مشکل تعزیراتی متوجه آن ها نخواهد شد.

وی در پایان گفت: حل مشکل کاغذ در شرایط فعلی در گرو همکاری ناشران و مصرف‌کنندگان کاغذ و نیز واردکنندگان کاغذ با سیستم توزیع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها