چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
نقدوبررسی «سالتو» در خانه فرهنگ گلها

چهارمین نشست نقد کتاب خانه فرهنگ گلها، با نقد و بررسی کتاب رمان «سالتو» اثر مهدی افروزمنش در خانه فرهنگ گلها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه شش، فرهنگسرای سرو؛ رمان «سالتو» نوشته مهدی افروزمنش نقد می‌شود.

این برنامه روز چهارشنبه 25 مهرماه، از ساعت 16تا 18 با حضور نویسنده کتاب مهدی افروزمنش، منتقدان و علاقه‌مندان به حوزه کتاب رمان برگزار می‌شود.

رمان «سالتو» روایتی از یک قهرمان کشتی در یکی از محلات تهران است که با یک ایده محوری اجتماعی و روانشناختی توسط مهدی افروزمنش نوشته شده و درواقع دومین اثر داستانی این نویسنده است.

مهدی افروزمنش که نخستین رمانش یعنی «تاول» جایزه هفت اقلیم را از آن خود کرده بود، در دومین رمانش به زندگی یک جوان قهرمان از اعماق شهر و از حوالی میدان مشهور فلاح تهران پرداخته است. این رمان در سال ۱۳۹۵ توسط نشر چشمه چاپ شد و پس از آن در سال ۹۶ برای دومین‌بار تجدید چاپ شد.

علاقه‌مندان جهت شرکت در برنامه می‌توانند به خانه فرهنگ گلها واقع در خیابان کارگر شمالی، بالاتر ازخیابان فاطمی، کوچه دیدگاه، پلاک 28 مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر از برنامه‌های فرهنگی با شماره 88983603 تماس حاصل فرمائید.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها