سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱
عرضه کتاب و محصولات فرهنگی در ایستگاه‌های مترو مشهد

مدیرعامل به‌نشر از همکاری با موسسه فرهنگی شهرآرا برای عرضه و فروش کتاب در ایستگاه‌های قطار شهری مشهد در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی انتشارات آستان قدس رضوی (به‌نشر)، حسین سعیدی اظهار کرد: با توجه به اینکه مطالعه و کتابخوانی از نیازهای بسیار مهم جامعه محسوب و نقش موثری در رشد فکری افراد و روشنگری جامعه ایفا می‌کند، شایسته است توجه ویژه‌ای به این مقوله شود. در این زمینه با هماهنگی‌های صورت گرفته با موسسه فرهنگی شهرآرا و در راستای طرح فروش محصولات فرهنگی این موسسه، کتاب‌های به‌نشر در ایستگاه‌های قطار شهری مشهد عرضه می‌شود.
 
وی افزود: در این راستا و به منظور بهره‌گیری از ظرفیت جامعه معلولان و توان‌یابان و حمایت از این قشر، کتاب‌های انتشارات آستان قدس رضوی در ایستگاه‌های قطار شهری ارائه می‌شود. طرح ارائه کتاب و محصولات فرهنگی میان اقشار مختلف جامعه در ایستگاه‌های قطار شهری سبب می‌شود تا کتاب بدون واسطه در دسترس عموم جامعه قرار گیرد.
 
سعیدی با بیان اینکه کتاب‌های به‌نشر جهت حمایت از معلولان با تخفیف در اختیار این قشر قرار می‌گیرد، ادامه داد: در گام نخست این طرح، کتاب «دعبل و زلفا» همزمان با مسابقه ملی کتابخوانی آن از سوی جامعه توان‌یابان در ایستگاه‌های قطار شهری مشهد ارائه و در ادامه سایر کتاب‌ها و محصولات فرهنگی نیز در این طرح اضافه خواهد شد.
 
مدیرعامل به‌نشر تصریح کرد: انتشارات آستان قدس رضوی به‌عنوان بزرگترین ناشر شرق کشور و به منظور گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و ترویج و نشر معارف رضوی، در طول سه دهه فعالیت خود توانسته با انتشار بیش از 30 میلیون نسخه کتاب، کارنامه‌ای درخشان در اشاعه فرهنگ و معارف اسلامی و ارتقای فرهنگ عمومی کشور از خود برجای بگذارد و اکنون دارای 18 فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در مشهد، تهران و سایر شهرهای کشور است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها