چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
نسخه الکترونیکی «سرباز کوچک امام» در اپلیکیشن طاقچه

نسخه الکترونیکی «سرباز کوچک امام»، کتاب محور پویش «کتاب‌قهرمان» در اپلیکیشن طاقچه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، همزمان با آغاز پویش کتاب‌خوانی «کتاب‌قهرمان» با محوریت کتاب «سرباز کوچک امام» خاطرات مهدی طحانیان، نسخه الکترونیکی این اثر در اپلیکیشن طاقچه قرار گرفت.
 
پویش کتاب‌خوانی «کتاب‌قهرمان» که از ۱۱ آذر آغاز شده، به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی تا اسفند سال جاری با هدف معرفی کتاب‌های خوب به مخاطبان و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در سراسر کشور اجرا می‌شود.

کتاب «سرباز کوچک امام» خاطرات اسارت مهدی طحانیان، رزمنده نوجوانی است که در دوران دفاع مقدس و در سن سیزده‌سالگی اسیر می‌شود و تا دو سال بعد از امضای آتش‌بس میان ایران و عراق، در اسارت می‌ماند.

این کتاب ۴۵۳ صفحه‌ای به قلم فاطمه دوست‌کامی تدوین و تنظیم و به همت انتشارات پیام آزادگان منتشر شده است. کتاب «سرباز کوچک امام» در پویش با قیمت پشت جلد 24 هزار تومان فروخته می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در پویش «کتاب‌قهرمان» می‌توانند علاوه بر تهیه کتاب از مراکز پخش و کتاب‌فروشی‌ها، آن‌را از اپلیکیشن طاقچه به نشانی taaghche.ir دریافت کنند. با دریافت کتاب از این اپلیکیشن به بهای 9 هزار و 500 تومان، کُد شرکت در مسابقه به دریافت‌کننده کتاب ارائه می‌شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط