سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
توزیع ۱۵هزار نسخه‌ای رمان «احضاریه» در پویش «روشنا»

سخنگوی پویش کتابخوانی روشنا از توزیع ۱۵ هزار نسخه رمان «احضاریه» در این پویش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مسعود پیرمرادیان، مدیر نشر معارف و سخنگوی پویش کتابخوانی «روشنا» با اشاره به برگزاری دومین دوره از این پویش کتابخوانی، بیان کرد: طبق مصوبه اعضای شورای سیاستگذاری پویش ملی «روشنا»، تصمیم بر این قرار گرفت که سالانه این پویش ملی کتابخوانی با موضوع سیدالشهدا (ع) و ماه محرم هم برگزار شود و در این دوره نیز اعضای شورا از میان آثاری که در این زمینه تدوین و عرضه شده بود، رمان «احضاریه» را بهترین اثر از منظر قدرت و ادبیات بیان شناختند.
 
وی ادامه داد: برای دریافت این کتاب در پویش، روش‌های مختلفی درنظر گرفته شده که مهمترین آن تهیه کتاب از کتابفروشی‌ها است. نشانی کتاب‌فروشی‌هایی که در سراسر کشور این اثر را عرضه می‌کنند در پایگاه اینترنتی پویش به نشانی http://rushanacamp.ir درج شده است. روش‌های خرید اینترنتی نیز برای کتاب مشخص شده که از طریق پایگاه اینترنتی پویش در دسترس بوده و امکان ارسال عدد ۷۲ به شماره ۱۰۰۰۳۰۲۲ نیز برای خرید کتاب مهیا شده است.

پیرمرادیان همچنین گفت: ما در سری اول توزیع کتاب در اوایل ماه محرم، ۱۰ هزار نسخه از آن را توزیع کردیم و در حال حاضر نیز پنج‌ هزار نسخه دیگر از آن را آماده توزیع کرده‌ایم. همچنین با هماهنگی ایجادشده با توجه به اینکه پویش درصدد است که با کمترین انتفاع مادی برای ناشر و مولف، خوانش کتاب را افزایش دهد، قیمت عرضه کتاب در قالب پویش را از ۲۰ هزار تومان به ۱۴ هزار تومان کاهش داده‌ایم.

سخنگوی پویش ملی کتابخوانی «روشنا»، درباره شیوه شرکت در این پویش نیز اظهار کرد: عمده فعالیت برای شرکت در پویش به نوع فعالیت مخاطبان در فضای مجازی بستگی دارد. ما دستورالعملی برای شرکت در پویش تدارک دیده‌ایم که در پایگاه اینترنتی‌مان موجود است. موضوعاتی مانند پاسخ به سوالاتی که به همراه کتاب به مخاطبان عرضه می‌شود به شیوه‌ای که در برگه آن شرح داده شده است، انتشار عکس، فیلم و یادداشت درباره کتاب در اینستاگرام با هشتگ‌ #احضاریه و ارسال پست آن تولید مجازی به نشانی rushanacampaign@ و در ادامه پیامک کردن کد شرکت در مسابقه همراه با شناسه اینستاگرام به شماره  ۳۰۰۰۸۶۸۵۸۵ و نیز نوشتن نوشتن نقد یا یادداشت ترویجی درباره کتاب و ارسال آن به rushanacampaign@ و معرفی کتاب در فضای عمومی از دیگر روش‌های شرکت در پویش است که برای آن جوایز متعددی شامل ۱۴ جایزه ۱۰ میلیون ریالی برای ۱۴ نفر و یک جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی برای یک نفر نیز درنظر گرفته شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط