جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
عضو‌‌گیری رایگان کتابخانه‌های پایتخت همزمان با روز تهران

معاون فرهنگی و امور رسانه‌ای داره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ضمن تشریح برنامه‌های متنوع نهاد‌های مختلف به مناسبت روز تهران از عضو‌گیری رایگان کتابخانه‌های عمومی تهران و نواختن زنگ روز تهران در مدرسه پروین اعتصامی به مناسبت این روز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، مهرشاد کاظمی؛ معاون فرهنگی و امور رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: برنامه‌های فرهنگی و هنری به مناسبت روز تهران با شعار «تهران ایرانیان» با هدف معرفی تهران در حوزه‌های مختلف فرهنگی، تاریخی، هنری و گردشگری به شهروندان تهرانی برگزار خواهد شد.

به گفته وی،‌ در این برنامه حضور شهروندان  و استفاده آن‌ها از این اماکن به‌صورت رایگان یا نیم‌بهاء  در دستور کار است و روز تهران می‌تواند روز شادی برای شهروندان تهرانی باشد.

کاظمی ادامه داد: نشست تهران پژوهان با حضور فرهیختگان و اساتید حوزه تهران پژوهی(در خانه اندیشمندان) ، رونمایی از بخش مسابقه عکس پنجمین جشنواره پژوهشی جایزه تهران در آموزشگاه دارالفنون، ارائه بلیط نیم‌بهاء در روز تهران از سوی همه سینماهای شهر تهران، چاپ تمبر روز تهران با همکاری وزارت ارتباطات و فن‌آوری، آئین نواختن زنگ روز تهران در مدرسه شاعره معاصر پروین اعتصامی، عضو گیری رایگان کتابخانه‌های شهر تهران، اهدا گل به 50 سینمای تهران و اجرای ارکستر مرکز علمی و کاربردی موسیقی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان تهران از برنامه‌های روز تهران و هفته آتی است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: حضور شهروندان در کنار مسئولین در روز تهران و ایجاد نشاط اجتماعی بین شهروندان از دستاوردهای مهم این روز خواهد بود.

 سازمان‌های همکار نیز به مناسبت روز تهران در هفته آینده برنامه‌های متنوعی را برگزار خواهند کرد که به‌ صورت مستقل اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها