دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
باید توسعه فرهنگی را در اولویت قرار دهیم

محسن جوادی؛ معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل موسسه خانه کتاب از مجموعه دنیای کتاب قم بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از روابط عمومی دنیای کتاب قم، محسن جوادی در حاشیه بازدید ار کتاب‌فروشی دنیای کتاب قم، ضمن تبریک و قدردانی از پایه‌گذاران ایده تاسیس دنیای کتاب، بیان کرد: بسیار مایه خوشحالی است که یک کتاب‌فروشی در تراز کتاب فروشی‌های معتبر و نام‌آور دنیا در شهر مقدس قم تأسیس شده که مکانی برای خانواده‌ها و دوستداران کتاب است.
 
وی ضمن بازید از بخش‌های مختلف مجموعه دنیای کتاب از‌جمله تالار کودک و نوجوان گفت: در این مجموعه کتاب‌ها به گونه‌ای در دسترس خانواده‌ها قرار دارند که می‌توانند با فرزندان خود از کتاب بگویند و آن‌ها را به خواندن و خریدن آن دعوت کنند.
 
جوادی همچنین با تاکید بر اینکه توسعه همه‌ جانبه جامعه در گرو توسعه فرهنگی است، افزود: باید توسعه فرهنگی را در اولویت قرار دهیم و حرکت در این مسیر نیز منوط به توسعه زیرساخت‌ها و افزایش سرانه‌های فرهنگی است.
 
در این بازدید حسینی‌پور؛ مدیرعامل خانه کتاب نیز ضمن ابراز خرسندی از تاسیس مجموعه دنیای کتاب در شهر قم بیان کرد: یکی از نیازهای امروز جامعه، کتاب فروشی‌های مدرن و برخوردار بودن از کتاب‌هایی با موضوعات متنوع و با اطلاعات روز است که این امر را می‌توان در مجموعه دنیای کتاب قم مشاهده کرد.
 
مدیرعامل موسسه خانه کتاب، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف و متنوع دنیای کتاب ادامه داد: این مجموعه، بسیار مدرن و امروزی مجهز شده است و دسترسی شهروندان به کتاب‌های عمومی و تخصصی را تسهیل کرده که از دلایل این امر را می‌توان به دارا بودن مدیرانی خلاق، مبتکر و خوش اخلاق و با اطلاعات روز درباره کتاب، اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها