پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
«کلاغ پر»  نقد می‌شود

مدیرعامل به‌نشر از برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب «کلاغ پر»، همزمان با هفته دفاع مقدس و سالروز شکسته شدن حصر آبادان در عملیات ثامن‌الائمه (ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی انتشارات آستان قدس رضوی (به‌نشر)، حسین سعیدی با بیان این‌که نشست نقد و بررسی کتاب «کلاغ پر» در قالب سلسله نشست‌های تبلیغی- ترویجی به‌نشر با عنوان «در پناه کلمات» برگزار می‌شود، اظهار کرد: این آئین ساعت 16 پنج‌شنبه پنجم مهرماه با حضور مهدی رسولی، نویسنده اثر در فروشگاه مرکزی کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر واقع در مشهد، خیابان امام خمینی(ره)، مقابل باغ ملی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: علیرضا مهرداد، محمد ریاحی، علی براتی کجوان و حسین عباس‌زاده به‌عنوان منتقد کتاب و مجتبی انوریان یزدی به‌عنوان کارشناس‌مجری در این نشست حضور خواهند داشت.

مدیرعامل به‌نشر این نکته را یادآور شد که نشست نقد و بررسی رمان «کلاغ پر» با مشارکت سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی و حوزه هنری خراسان رضوی برگزار می‌شود.

مهدی رسولی در رمان «کلاغ‌ پر» مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه درباره دفاع مقدس را برای مخاطبان گروه سنی بزرگسال روایت می‌کند که بیشتر حول محور خانواده و تأثیر و تأثر متقابل آن با جنگ است. تأثیر شهادت فرزند بر پدر و مادر، عاشقانه‌هایی از دو برادر و ... از موضوعاتی است که نویسنده در این اثر به‌عنوان محوریت داستان‌ها به آن‌ها می‌پردازد.

«کلاغ پر»، «تربت»، «سراب»، «هورالعظیم»، «وی خون»، «چند تا کمتر؛ چند سنگ بیشتر»، «خاله بی‌بی» و «مرد» نام داستان‌های این مجموعه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها