چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
باشگاه کتابخوانی فرهنگسرای امید به فعالیت تابستانه خود خاتمه می‌دهد

اختتامیه باشگاه آبی صورتی در فرهنگسرای امید برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای امید، اختتامیه باشگاه آبی صورتی که به صورت هفتگی در فرهنگسرای امید برپا می‌شد، چهارشنبه 21 شهریور ساعت 15 برگزار می‌شود.

در این باشگاه هر هفته کتابی برای مطالعه در هفته آتی معرفی می‌شد و چند جلد از آن تهیه و در اختیار اعضا باشگاه قرار می گرفت تا روخوانی و روانخوانی کتاب صورت گرفته و به تعبیری تمرینی برای کتابخوانی باشد ایجاد انگیزه برای کتاب خواندن و ترویج فرهنگ نیک کتابخوانی از جمله اهداف این باشگاه بود که ویژه نوجوانان منطقه 13 فعالیت می‌کرد.

در مراسم اختتامیه فعالیت‌های باشگاه آبی صورتی فاطمه شکری، بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان میهمان ویژه حضور خواهند داشت. وی در آثاری همچون «آدم باش» مجید جوانمرد (۱۳۹۴)؛ «کلاشینکف» (۱۳۹۲)؛ «سه درجه تب» (۱۳۸۹)؛ «نیش زنبور» (۱۳۸۸)؛ «سیب سرخ حوا» (۱۳۷۷) و «فریاد» (۱۳۷۷) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای امید به نشانی میدان امام حسین (ع)، خیابان 17شهریور، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33303843 تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها