چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
ششمین نشست فوق‌العاده شورای معاونین نهاد در شهرستان هرسین برگزار شد

اعضای شورای معاونین نهاد به منظور بررسی ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرستان هرسین و استفاده از ظرفیت کتابخانه‌های عمومی برای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی، ضمن سفر به استان کرمانشاه با مسئولان شهرستان هرسین دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور،  در پی معرفی ۳۱ شهرستان‌ دارای اولویت به لحاظ اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی از سوی شورای اجتماعی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد کتابخانه‌ها به‌عنوان یکی از نهادهای تأثیرگذار در حوزه فرهنگی، برنامه‌ریزی عملیاتی ویژه‌ای را برای این ۳۱ شهرستان آغاز کرد.

بر این اساس شورای معاونین نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به منظور برگزاری ششمین نشست فوق‌العاده خود در شهرستان هرسین برای بررسی ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی کتابخانه‌های عمومی این شهرستان، به استان کرمانشاه سفر کردند.
دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و اعضای شورای معاونین نهاد در نخستین گام از این سفر، با حضور در روستای چهر شهرستان هرسین، از کتابخانه شهدای چهر که از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در این روستا ساخته و در هفته دولت افتتاح شد، بازدید کردند و با کتابداران روستایی این کتابخانه به گفت‌وگو پرداختند. همچنین بازدید از بخش‌های مختلف کتابخانه عمومی شهدای محراب به‌عنوان نخستین کتابخانه عمومی ساخته شده در این شهرستان (سال ۱۳۴۸) نیز بخش دیگری از این سفر بود.

در ادامه این سفر، جلسه دیدار دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با مسئولان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان هرسین برگزار شد که علیرضا مختارپور در این مراسم، ضمن اشاره به مسائل و چالش‌های موجود در این شهرستان، پاسخ‌گوی سوالات کتابداران بود.

همچنین ششمین نشست فوق‌العاده شورای معاونین نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با مسئولان شهرستان هرسین به منظور بررسی ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی این شهرستان و استفاده از ظرفیت کتابخانه‌های عمومی برای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها