سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
ایبد: برای تقویت داستان‌نویسی مساله ریاضی حل کنید

طاهره ایبد، نویسنده کودک و نوجوان معتقد است نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌نویسی باید ریاضی خود را تقویت کنند چرا که چارچوب داستان ناخود آگاه با فرمول‌های ریاضی رابطه دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، طاهره ایبد در جمع اعضای مراکز کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری گفت: واژه‌ها و کلمه‌ها ابزار دیگر داستان‌نویسی است و پرهیز از تقلید و تکرار، امری مهم برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌های نو است.

وی که به منظور حضور در برنامه دوپنجره و نشست نقد و بررسی کتاب «خانواده آقای چرخشی» به شهرکرد سفر کرده بود در این‌باره یادآور شد: توجه به مسایل زیست محیطی توجه به روح زندگی است و هدف اصلی داستان این کتاب تاکید به موضوع محیط زیست و اجتماع است.

نویسنده کودکان و نوجوانان که در چهارمین روز از شهریور1397 مهمان اعضای مراکز کانون استان در مراکز فرهنگی هنری مجتمع شهرکرد و سورشجان بود اضافه کرد: یکی از کارکردهای ادبیات واژه سازی است و واژه‌های جدید می‌تواند در خدمت داستان باشد.

در این نشست هم‌چنین اعضای کانون به خوانش آثار ادبی خود پرداختند و دیدگاه‌های ایبد را در مورد آثارشان شنیدند.

اجرای برنامه‌های شاهنامه‌خوانی، موسیقی زنده، پرسش و پاسخ در زمینه‌ی عناصر داستان‌نویسی و... از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این سفر بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها