شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
دو انتصاب در معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد  اسلامی

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور احکامی «سرپرست دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتابخوانی» و «مشاور امور پژوهشی معاونت امور فرهنگی» را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن جوادی با صدور حکمی ایراهیم حیدری را به‌عنوان «سرپرست دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتابخوانی» منصوب کرد.
 
در متن این حکم امده است:
نظر به سوابق علمی، فرهنگی و تجربیات اجرایی، بدین وسیله جنابعالی به‌عنوان «سرپرست دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتابخوانی» منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود فرهنگی در جهت برنامه‌ریزی هدفمند بر مبنای سیاست‌های فرهنگی اعلام شده با هدف ارتقاء سطح معرفت، دانش و فرهنگ اسلامی موفق و موید باشید.»

همچنین معاون امور فرهنگی با صدور حکمی جداگانه، آقای ابولفضل عربشاهی را به‌عنوان «مشاور در امور پژوهشی معاونت امور فرهنگی» منصوب کرد. در متن این حکم آمده است:
نظر به بهره‌مندی جنابعالی از تعهد و تجارب ارزنده، به موجب این ابلاغ به سمت «مشاور در امور پژوهشی معاونت امور فرهنگی» منصوب می‌شوید.
 
امید است با تلاش و پشتکار و در سایه تعامل و همدلی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌‌های موجود در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس اسلامی و انجام شایسته وظایف محوله موفق و موید باشید.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها