چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
​عصری با گلرخسار

نشست هفتگی شهر کتاب این هفته به نقد و بررسی اشعار گلرخسار اختصاص دارد که با حضور محمدجعفر یاحقی، مریم مشرف و ابراهیم خدایار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) بر اساس اعلام شهر کتاب گلرخسار صفی‌آوا یکی از برجسته‌ترین سرایندگان معاصر تاجیکستان است که اشعار او برای شاعران و اهل فرهنگ ایران آشناست. آنانی که گلرخسار را از نزدیک می‌شناسند به نیکی می‌دانند که او چه عشق شورانگیزی به ایران و ادبیات پارسی دارد و با چه ارادتی از رودکی، فردوسی، حافظ و سعدی سخن می‌گوید.

او هرگز خود را از جامعه‌ ادبی ایران جدا نمی‌داند. آثار او به همت ناشران ایرانی منتشر شده است و به تازگی مجموعه‌ رباعیات و دوبیتی‌های او با عنوان «چراغ سرخ تنهایی» به همت پژوهشگاه فرهنگ فارسی ـ تاجیکی در دوشنبه انتشار یافته است اکثر رباعیات و دوبیتی‌های این مجموعه را آوازخوانان تاجیک می‌سرایند.

نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه دوم مرداد ساعت ۱۶:۳۰ به نقد و بررسی اشعار گلرخسار اختصاص دارد که با حضور محمدجعفر یاحقی، مریم مشرف و ابراهیم خدایار در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها