دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
شب شعر طنز «گلستانه» برگزار می‌شود

شب شعر طنز «گلستانه» با اجرای ناصر فیض و صابر قدیمی و حضور شاعران طنزپرداز کشور با نگاه طنز به سوژه‌ها و مسائل روز جامعه در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) شب شعر طنز «گلستانه» با هدف ایجاد روحیه نشاط و سرزندگی در شهروندان، فراهم کردن فضا و شرایط مناسب برای شعر طنز در جامعه، پاسداشت آداب و رسوم، سنت‌ها و فرهنگ ایرانی به منظور بیان موضوعات اجتماعی روز جامعه است که همه ساله به میزبانی فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

براساس خبر روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان، در این شب شعر، ناصر فیض و صابر قدیمی از شاعران طنزپرداز برجسته کشور، به عنوان کارشناس مجری حضور دارند و شاعران طنز‌پرداز مهمان، مصطفی مشایخی، شروین سلیمانی، مهدی فرج‌الهی و نسیم عرب امیری شعرهای طنز خود را با موضوعات روز جامعه می‌خوانند. هم‌چنین اجرای موسیقی زنده توسط مهدی فرج‌الهی انجام خواهد شد.

در بخش دیگری از این شب شعر طنز، مجری برنامه چند کلمه را برای مخاطبین بیان خواهد کرد و از آنان می‌خواهد که با این کلمات، شعر طنز بسرایند و در انتها به 5 نفر از برندگان این بخش، جوایزی طنز‌گونه اهداخواهد شد.

شب شعر طنز «گلستانه» با حضور جمعی از شاعران و طنزپردازان کشور عصر چهارشنبه 27 تیرماه ساعت 17:30 در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان جهت شرکت در این شب شعر می‌توانند به فرهنگسراي گلستان واقع در نارمك، ميدان هلال احمر، خيابان گلستان مراجعه كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها