یکشنبه ۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
رونمایی از کتاب «از نیش تا نوش» در خانه هنرمندان

همزمان با نمایش فیلم مستند «نیشدارو» ساخته منوچهر انور از کتاب وی به نام « از نیش تا نوش» نیز در خانه هنرمندان ایران رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، فیلم مستند «نیشدارو» ساخته منوچهر انور چهارشنبه 6 تیر در خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید و سپس از کتاب «از نیش تا نوش» رونمایی به عمل خواهد آمد.

در این مراسم منوچهر انور، محمدرضا اصلانی، علیرضا ارواحی، پوریا جهانشاد، رامتین شهبازی و مهرداد فراهانی سخنرانی خواهند کرد.

منوچهر انور (متولد ۱۳۰۷ در تهران) کارگردان، نویسنده، ویراستار، گوینده و مترجم؛ فارغ‌التحصیل آکادمی هنرهای دراماتیک انگلستان است. وی فعالیت هنری را در لندن-سال ۱۳۳۲- به عنوان نویسنده و بازیگر آغاز کرد.

فیلم مستند «نیشدارو» در دهه چهل ساخته شده و به فعالیت‌های موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی می‌پردازد. این موسسه فعالیت خود را در سال ۱۳۰۳ تحت نظارت وزارت کشاورزی وقت با تحقیقات پیرامون راه‌های مبارزه با بیماری طاعون گاوی شروع کرد و به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین مراکز علمی و تحقیقاتی کشور شناخته می‌شود.

علاقه مندان برای حضور در این برنامه میتوانند چهارشنبه 6 تیر از ساعت 18 به سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها