دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
​مسابقه کتابخوانی «ماه تابان» برگزار می‌شود

به ‌مناسبت سالروز رحلت جانسوز امام خمینی (ره)، مسابقه کتابخوانی «ماه تابان» به همت کتابخانه گلستان در کتابخانه‌های منطقه هشت تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از دفاع پرس، به‌مناسبت سالروز رحلت جانسوز امام خمینی (ره) مسابقه کتابخوانی «ماه تابان» به ‌مناسبت گرامیداشت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، قیام ۱۵ خرداد و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و معرفی بیشتر اندیشه‌های امام به قشر جوان، برگزار و به برندگان این مسابقه جوایزی اهدا می‌شود.
 
علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه از ۱۰ تا ۲۸ خرداد ماه فرصت دارند کتاب «مردی شبیه خود» نوشته مصطفی قلیزاده علیار که از سوی انتشارات عروج منتشر شده را مطالعه و به پرسش‌های مربوطه پاسخ دهند.
 
مخاطبان برای دریافت کتاب و کاربرگ‌های مسابقه به کتابخانه گلستان و یا یکی ازکتابخانه‌های منطقه هشت مراجعه کنند. پس از مطالعه کتاب و پاسخ به سوالات، پاسخنامه‌های خود را از نشانی نارمک، گلبرگ غربی، پایین‌تر از میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک، کتابخانه گلستان تحویل بگیرند و به نشانی پست الکترونیکی ketabkhaneh.golestan@yahoo.com ارسال کرده یا با تلفن ۷۷۸۲۷۷۳۰ تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها