یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
نمایش تازه‌های کتاب در کتابخانه مسجد الرضا (ع)

همزمان با ماه مبارک رمضان، کتابخانه مسجد الرضا (ع) از کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی، در راستای ترویج فرهنگ مطالعه، اقدام به نمایش جدیدترین منابع خود کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، معاون امور کتابخانه‌های وابسته به این سازمان، درباره برپایی نمایشگاه کتاب به مناسبت ماه مبارک رمضان در کتابخانه مسجد الرضا (ع)، گفت: این کتابخانه در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و بر مبنای تعهد حرفه‌ای خود مبنی بر معرفی جدید‌ترین منابع اطلاعاتی، اقدام به برگزاری نمایشگاهی از کتاب‌های جدید خود کرده است.
 
وی افزود: در این نمایشگاه، بیش از 90 جلد کتاب جدید در معرض دید علاقه‌مندان و کتاب‌دوستان قرار گرفته است.
 
درباغ‌عنبران با بیان اینکه در این مجموعه کتاب‌هایی در موضوعات مختلف وجود دارد، ادامه داد: در این کتابخانه، کتاب‌هایی با موضوع ادبیات با 48 عنوان و علوم عملی با 16 عنوان، بیشترین فراوانی را داشته و کتاب‌های رده کلیات و روانشناسی و زبان کمترین فراوانی را دارند.
 
معاون امور کتابخانه‌های وابسته به این سازمان، همچنین با اشاره به برخی از کتاب‌های جدید به نمایش درآمده در کتابخانه مسجد الرضا (ع)، بیان کرد: «گام و دام‌های شیطان»، «ارزش‌های اخلاقی»، «خوشبختی»، «سیره اخلاقی و سبک زندگی حضرت زهرا(س)»، «خلاصه روانپزشکی»، «ورزش معلولین»، «بیوشیمی»، «آزمون‌های نظام مهندسی» و «آشنایی با هیلی‌کوپتر» برخی ازآثاری است که در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته‌اند.

اين نمايشگاه از پنجم تا دهم خردادماه در کتابخانه مسجد الرضا (ع) واقع در احمدآباد، خیابان کوهسنگی، خیابان رضا 36 دایر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها