چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
فراخوان یازدهمین جشنواره کتاب سال رضوی منتشر شد

فراخوان یازدهمین جشنواره بین‌المللی کتاب سال رضوی برای بیش از 2 هزار و 100 ناشر داخلی و خارجی حاضر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط ‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، دبیر اجرایی جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی با بیان این خبر، گفت: فراخوان یازدهمین جشنواره بین‌المللی کتاب سال رضوی، برای بیش از 2 هزار و 100 ناشر داخلی و خارجی حاضر در سی ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، منتشر شد.
 
مهدی قیصری‌نیک اظهار کرد: این فراخوان با هدف اطلاع‌رسانی به ناشران و نویسندگان و جذب آثار رضوی در میان ناشران عمومی، تخصصی، زبان‌های خارجی و... حاضر در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتشر شده است
 
وی اشاعه و ترويج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعاليت‌های علمی، هنری و پژوهشی مرتبط با سيره، زندگی و ابعاد مختلف شخصيت هشتمين اختر تابناک آسمان امامت و ولايت، حضرت امام رضا (ع)، شناسايی، تجليل و حمايت از توليدكنندگان و پديدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمينه فرهنگ رضوی و كمک به انتشار گسترده آن‌ها را از اهداف برگزاری جشنواره بین‌المللی كتاب سال رضوی برشمرد.
 
دبیر اجرایی جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی، ادامه داد: یازدهمین جشنواره بین‌المللی كتاب سال رضوی با محتوای تأليف، ترجمه و پايان‌نامه با موضوع امام رضا (ع) و خاندان آن حضرت، به مناسبت ميلاد باسعادت عالِم آل محمد، حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، ولادت با بركت حضرت فاطمه معصومه (س)، همزمان با دهه كرامت، در سازمان كتابخانه‏ها، موزه‏ها و مركز اسناد آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.
 
قیصری‌نیک با اشاره به شرایط ارسال آثار نیز گفت: یازدهمین جشنواره بین‌المللی كتاب سال رضوی شامل بخش‌های مختلفی مانند كتاب چاپی، كتاب ديجيتالی، پايان‌نامه و رساله، حمایت از آثار رضوی و ناشر فعال است. آثار ارسالی بايد دارای يكی از بخش‌های پنجگانه با موضوع امام رضا (ع) و خاندان آن حضرت باشد كه طی سال‌های 1396 و1397منتشر شده باشد.
 
وی افزود: آثار ارسالی با موضوع امام رضا (ع) و خاندان آن حضرت (‌حضرت موسی‌ بن جعفر (ع)، حضرت جوادالائمه (ع)، حضرت حسين بن موسی‌الكاظم، حضرت احمد بن موسی‌الكاظم (ع)، و حضرت فاطمه معصومه (س) در هر يک از بخش‌های پنجگانه، در جشنواره شرکت و مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرند.
 
نويسندگان، ناشران و علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره انتخاب كتاب سال رضوی می‌توانند برای كسب اطلاعات بيشتر به سايت اين جشنواره به نشانی http://library.aqr.ir/ketabsal مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها