یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
رمان«بازماندگان طلسم شده»منتشر شد

رمان «بازماندگان طلسم شده»از مجموعه داستانی طلسم آدلینامتعلق به گروه سنی نوجوانان نوشته ماری لو با ترجمه فاطمه باغستانی از سوی نشر چکه منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) رمان «بازماندگان طلسم شده»از مجموعه داستانی طلسم آدلینامتعلق به گروه سنی نوجوانان نوشته ماری لو با ترجمه فاطمه باغستانی از سوی نشر چکه منتشر شده است. 
 
از چند سال پیش و با انتشار مجموعه کتاب‌های تخیلی هری پاتر و افزایش علاقه به داستان‌هایی از این دست، نوشتن آن‌ها رونق بیشتری پیدا کرده و بازماندگان طلسم شده هم در زمره همین داستان‌ها است.

این کتاب داستان شیوع یک بیماری مرموز در جزیره‌ای را روایت می‌کند که تاثیرات ظاهری ناخوشایندی روی کسانی می‌گذارد که درمان شده‌اند اما در عین حال قدرت‌های خاصی هم به آنها می‌دهد که می‌تواند سرنوشتشان را تغییر دهد. سرنوشت سه نفر از این بازماندگان به هم گره خورده، یکی شکارچی طلسم شدگان برای پادشاه جزیره که هویت واقعی خودش را پنهان کرده، دیگری عضو انجمن طلسم شدگان که سعی در نجات خود و دوستانش دارد و سومی دختری که قدرت‌های ماورایی‌اش ورای آن چیزی است که به تصور در آید و زندگی این سه نفر در طول داستان به شکل عجیبی به هم ارتباط پیدا می‌کند.

کتاب«بازماندگان طلسم شده»سال 1397 در شمارگان 1300 نسخه و با قیمت 215000 ریال منتشر شده است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • .... IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    عالیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها