شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
«چه هوایی را دوست داری؟» منتشر شد

«چه هوایی را دوست داری؟» با نویسندگی و تصویرگری زهره پریرخ از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای خردسالان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این اثر از مجموعه کتاب‌های تصویری «قصه، فکر، گفت‌وگو» است که در پایان آن پرسش‌هایی مطرح می‌شود و گفت‌وگو درباره‌ قصه را برای کودکان ممکن می‌کند.

بزرگ‌ترها می‌توانند کتاب را در اختیار کودکان قرار دهند تا آن‌ها به دقت تصویر آن را ببینید، همراه با کودک، قصه بخوانند و درباره قصه به گفت‌وگو بپردازند.

برهمین اساس این کتاب، داستان‌های حیوانات مختلف را در یک روز ابری و بارانی روایت می‌کند که گربه و گوسفند غمگین و بی‌حوصله‌ می‌شوند ولی قورباغه‌ها از خوشحالی فریاد می‌زنند و ادامه داستان.

نویسنده در پایان این کتاب نکته‌هایی همچون ایجاد محیط صمیمی و راحت، نشستن پدر و مادر و کودک در یک سطح کنار هم، قطع نشدن جریان گفت‌ و شنود در باره‌ی قصه و... را یادآور شده است.

کتاب 26 صفحه‌ای «چه هوایی را دوست داری؟ مناسب گروه سنی «الف» (5 تا 7 سال) است.

گفتنی است این اثر با شمارگان 7 هزار نسخه و قیمت 10هزار تومان در فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور قابل خریداری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها