شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
نقلی خان و دارو دسته‌اش روانه بازار کتاب شد

کتاب «نقلی خان و دار و دسته‌اش» اثر فریبا کلهر از سوی انتشارات قدیانی برای کودکان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، کتاب «نقلی خان و دار و دسته‌اش» اثر فریبا کلهر در نوبت چاپ اول منتشر شده است.

فریبا کلهر رمان‌نویس و نویسنده ادبیات کودک و نوجوان است. وی فعالیت خود را از دهه 60 و با حضور در مجله‌های رشد، در حیطه ادبیات داستانی کودک و نوجوان آغاز کرده و تألیفات زیادی نیز در این حیطه از خود برجای گذاشته‌است. او حدود سیزده سال، از بدو تاسیس سروش کودکان تا سال‌های ۱۳۸۲ سمت سردبیری ماهنامه سروش کودکان را برعهده داشت و با ویژه‌نامه کودکان روزنامه همشهری همکاری می‌کرد.
 
در بخشی از رمان «نقلی خان و دار و دسته‌اش» می‌خوانیم: «مادربزرگ گفت: «گروگان‌گيري به شهر ما هم رسيد بالأخره!» و برايم چاي ريخت. گفت: «بايد كار نقلي‌خان و دارودسته‌اش باشد. چند ساله كه حيوانات كمياب را شكار مي‌كنند و مي‌برند و مي‌فروشند. حالا كه همه مراقب حيوانات كمياب‌اند رفته توي كار هيولاها.»

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، «نقلی خان و دار و دسته‌اش» اثر فریبا کلهر را در نوبت اول چاپ، تیراژ هزار و 650 نسخه و قیمت 80 هزار ریال در اختیار کودکان قرار داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها