سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
تازه‌های نشر مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس رونمایی می‌شود

آئین رونمایی از 30 عنوان از تازه‌های نشر مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، سه‌شنبه 18 اردیبھشت‌ماه با حضور سردار حسین سلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، سردار علی‌محمد نائینی، مشاور فرمانده کل سپاه و رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در بازدید از غرفه این مرکز در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اعلام این خبر، گفت: با تلاشی که از سوی مدیران و پژوھشگران مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در سپاه انجام شده، بیش از 30 اثر جدید، سه‌شنبه 18 اردیبھشت‌ماه با حضور سردار حسین سلامی، جانشین فرماندھی کل سپاه پاسداران رونمایی خواھد شد.
 
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رھبری درباره آثار مرتبط با دفاع مقدس، افزود: آن چیزی که مقام معظم رھبری به‌عنوان گنجینه و ثروت ملی مطرح کردند، نقش قابل‌توجه، کم‌نظیر و بی‌بدیلش ھمین آثاری است که در دوران دفاع مقدس در بخش اسناد این مرکز وجود دارد و تلاش‌ھای فراوانی شده که این آثار تبدیل به محصول شود.
 
سردار نائینی اظھار کرد: خروجی که تاکنون به همت پژوھشگران و محققان مرکز انجام شده، کمتر از 10 درصد آن چیزی است که می‌توان از این آثار تولید کرد. جھت‌گیری ما این است که در یک دوره سه ساله، بیش از یک‌ھزار اثر سندمحور که شامل پیاده‌سازی بیش از 40  ھزار ساعت فایل صوتی جلسات طرح‌ریزی و ھدایت عملیات‌ھای دفاع مقدس و ھمچنین شامل تاریخ شفاھی فرماندھان و تکمیل روزشمارھای جنگ، اطلس‌ھای یگانی و اطلس‌ھای نبردی است، در یک حرکت جدی و اساسی در تولید اثرات جدید اقدام کنیم.
 
رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، گفت: با عنایت به کیفیت آثار تلاش خواھیم کرد که ابعاد و زوایای جدیدی از دفاع مقدس را منتشر کنیم که ھمه این آثار، آثار مبنایی برای تولید آثار ادبی، صوتی، تصویری و ھنری توسط تولیدکنندگان آثار در قالب‌ھای مختلف در سطح کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط