دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
آیین اختتامیه جشنواره «بوی خاک» برگزار می‌شود

آیین اختتامیه اولین دوره جشنواره داستان‌نویسی دفاع مقدس «بوی خاک» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) آیین اختتامیه نخستین دوره جشنواره داستان‌نویسی دفاع مقدس «بوی خاک» از سوی انتشارات علمی و فرهنگی برگزار می‌شود. این جشنواره با هدف گرامی داشت و انتقال میراث فرهنگی و معنوی حماسه باشکوه اسلامی و میهنی هشت سال دفاع مقدس، شناخت و پرورش استعدادهای گمنام، گشودن عرصه‌های جدید برای نویسندگان جوان و خلق آثاری با رویکرد خلاقانه در حوزه دفاع مقدس برگزار شده است. 
 
به گزارش دبیرخانه جشنواره «بوی خاک» علاوه بر استقبال نویسندگان حرفه‌ای، این جشنواره با اقبال فراوانی از سوی نویسندگان جوان و نوجوان خلاق و صاحب قلم مواجه شده است.
 
گفتنی است جشنواره «بوی خاک» در دو بخش کودک، نوجوان و بزرگسال فراخوان داده بود که پس از جمع‌آوری آثار و انجام مراحل مختلف داوری، اینک در آیین اختتامیه، برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد. 
 
داوری آثار بزرگسال را محمد حنیف(سرداور)، علی اصغر شیرزادی و کامران پارسی‌نژاد برعهده داشتند و آثار بخش کودک و نوجوان را محمدرضا یوسفی، یوسف قوجُق و خسرو باباخانی داوری کرده‌اند. 
 
شایان ذکر است آیین اختتامیه جشنواره «بوی خاک» پنج شنبه 20 اردیبهشت 1397 از ساعت 15 تا 17 ، در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سالن شبستان، راهروی ۱۱/۲ (یازده ، ممیز ۲)غرفه 4 (غرفه انتشارات علمی و فرهنگی) برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها