سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
تخفیف 30 درصدی نشر علمی فرهنگی به مخاطبان

گروه کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی امسال در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت نکرده و در این ایام آثار خود را در فروشگاه‌هایش با تخفیف 30درصدی به مخاطبان ارائه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایرن (ایبنا) گروه کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی امسال در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت نکرده و در این حوزه غرفه‌ای نخواهد داشت.  

این ناشر در روزهای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب در فروشگاه‌های خود کتاب‌های بخش ادبیات کودک و نوجوان را به مخاطبان، والدین محترم و کودکان و نوجوانان عزیز عرضه می‌کند. 

شایان ذکر است در این مدت، کتاب‌های مذکور باتخفیف ویژۀ 30 درصدی به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.  همچنین مراکز آموزشی و کتابخانه‌ها از 35درصد تخفیف استفاده خواهند کرد و وزارتخانه‌ها، نهادها و بانک‌ها در خرید عمده، از 40 درصد تخفیف ویژه برخوردار می‌شوند.

گفتنی است فروشگاه‌های انتشارات علمی و فرهنگی همه روزه از ساعت 9 صبح تا 21 و جمعه ها از ساعت 16 تا 21 به روی بازدید کنندگان ارجمند گشوده خواهد بود. 

نشانی فروشگاه‌ها: 
فروشگاه شماره 1 : خیابان آفریقا، بین ناهید و گلشهر، کوچه گلفام 
فروشگاه شماره 2: میدان هفت تیر، خیابان کریم خان، بین قائم مقام فراهانی و خردمند، پلاک 13 (فروشگاه تخصصی کتاب و محصولات فرهنگی کودک) 
فروشگاه شماره 3:خیابان کارگر شمالی، رویروی پارک لاله، نبش کوچۀ ستاره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها