سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
«قصه‌های مزرعه» و «ماجراهای استنلی» دوباره راهی بازار کتاب شدند

مجموعه‌ 6 جلدی «ماجراهای استنلی» اثر جف براون به چاپ سوم و 6 جلد اول مجموعه‌ی 12 جلدی «قصه‌های مزرعه» اثر هیتر ایمری به چاپ پنجم رسید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، مجموعه‌ 6 جلدی ماجراهای استنلی، اثر جف براون با ترجمه‌ شیما فتاحی به چاپ سوم رسید. مجموعه کتاب استنلی، داستان‌هایی تخیلی را به صورت مصور از شخصیت داستانی «لمچاپ استنلی» برای بچه‌ها نقل می‌کند. جف براون، نویسنده این مجموعه، خود کاریکاتوریست هم هست، اما تصویرگری این کتاب‌ها را معمولا به کمک افراد دیگری انجام داده‌ است. 

این كتاب مصور و برای گروه سنی «ب» و «ج» تهیه شده است. ‌اعضای خانواده «لمبچاپ» با داشتن دو پسر، -«استنلی» و «آرتور» - روزگار خوبی را می‌گذراندند. یك شب تابلوی بزرگ اعلانات، از بالای دیوار اتاق خواب به روی استنلی افتاد و او صاف شد. دكتر «دن» نتوانست كاری از پیش ببرد. حالا قد او 120، عرض دو شانه‌اش 30 و ضخامتش 1/5 سانتی‌متر بود. استنلی كم‌كم به این حالت صاف بودن بدنش عادت كرد و تصمیم گرفت كارهایی را كه پسری به ضخامت او می‌تواند انجام دهد، انجام داده و صحنه‌های فوق‌العاده‌ای بیافریند.

انتشارات قدیانی مجموعه 6 جلدی ماجراهای استنلی را در نوبت چاپ سوم، تیراژ 770 نسخه و قیمت 25 هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

«قصه‌های مزرعه» تجدید چاپ شد
همچنین 6 جلد اول مجموعه‌ی 12 جلدی «قصه‌های مزرعه» اثر هیتر ایمری با تصویرگری استیون کارت رایت و ترجمه حسین فتاحی را در نوبت چاپ پنجم روانه بازار کتاب شد.

در هریک از قصه‌های این مجموعه، خانواده‌ای کشاورز حضور دارند که هر بار با ماجرایی روبه‌رو می‌شوند. تصاویر و ماجراهای این مجموعه شیوه‌ زندگی کشاورزان، همچنین فضاهای روستایی و حیواناتی را که به طور معمول در مزارع و محیط‌های روستایی زندگی می‌کنند، نشان می‌دهند.

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، 6 جلد اول مجموعه‌ قصه‌های مزرعه را با عناوین راز مترسک، آتش در انبار، تراکتور ترمز بریده، الاغ گرسنه، کره اسب کوچولو، گوسفند بازیگوش، در نوبت چاپ پنجم، تیراژ هزار و 100 نسخه، 16 صفحه مصور و رنگی با قیمت هر جلد 35 هزار ریال در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها