سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
​برپایی ایستگاه‌های مبادله و اهدای کتاب در منطقه 14

ایستگاه مبادله کتاب در کتابخانه‌های ابن‌سینا، امام‌جعفر صادق (ع) و اخلاق در راستای ارتقای فرهنگ کتاب و ترویج کتابخوانی، در طول فصل بهار برپا است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارتقای علاقمندی شهروندان به کتابخوانی و با هدف فراهم آوردن فرصتی برای دسترسی بیشتر افراد به کتاب و همچنین گردش کتاب‌های بدون استفاده در جامعه، کتابخانه‌های منطقه 14 در قالب برنامه‌های «‌تبادل دانایی»، «سفیران فرهنگ» و «اهدای تفکر» در کتابخانه‌های ابن‌سینا، اخلاق و امام جعفر صادق(ع)، ایستگاه مبادله کتاب در موضوعات مختلف ازجمله علوم‌اجتماعی، ادبیات، پزشکی، علوم‌انسانی و ... را برپا می‌کنند.

علاقه‌مندان به تبادل و اهدای کتاب می‌توانند کتاب‌های بدون استفاده و خوانده شده خود را با قرار دادن در ایستگاه‌های «مبادله کتاب» به چرخه استفاده بازگردانده و در اختیار دیگران قرار دهند و کتاب مورد علاقه خود را از میان کتاب‌های موجود برگزینند. 

ایستگاه‌های مبادله کتاب در طول فصل بهار همه روزه از ساعت 9 تا 17 در کتابخانه‌های منطقه 14 که نشانی آن‌ها در پورتال فرهنگسرای اخلاق به نشانی http://akhlagh.farhangsara.ir/ آمده، برپاست .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها