یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
دیدار و گفت‌وگو با نویسندگان پیشکسوت

موسسه هفت اقلیم اقدام به برگزاری جلساتی به منظور گفت‌وگو با نویسندگان پیش کسوت معاصر کرده است و در اولین جلسه این دیدارها میزبان محمد محمدعلی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «شب نویسندگان ایرانی» شامل دیدار و گفت‌وگو با ۱۲نویسنده پیشکسوت با عنوان فرعی «گفتن از نوشتن و تجربه‌های دیگر...» در موسسه ادبی هنری هفت اقلیم برگزار می‌شود.

موسسه فرهنگی هنری هفت اقلیم اعلام کرده در نظر دارد به منظور ایجاد بستری برای انتقال تجربه‌های خاص نویسندگی از نویسندگان پیشکسوت به جوان‌ترها، با دعوت از نویسندگان پیشکسوت، فضایی گفتمانی بین نسل‌های مختلف نویسنده ایجاد کند.

به همین منظور در گام اول با دعوت از ۱۲ نویسنده پیشکسوت و نامگذاری هر شب به نام یکی از این نویسندگان، این امکان را برای اهالی قلم و نویسندگی و علاقه‌مندان به ادبیات فراهم آورده که طبق زمان‌بندی به‌عمل‌آمده، هر چهارشنبه با یکی از نویسندگان پیشکسوت رودررو نشسته و درباره تجربه‌های خاص نوشتن و رویکرد و دیدگاه‌شان به ادبیات گفت‌وگو کنند. این سلسله نشست‌ها در گام‌های بعدی با نویسندگانی از نسل‌های مختلف پیگیری خواهد شد.

اولین جلسه این سلسله نشست‌ها روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه با حضور اولین مهمان برنامه «محمد محمدعلی» آغاز خواهد شد.

به منظور ارتباط بیشتر بین نسل‌های نویسنده برای هر شب یک نفر از نویسندگان جوان‌تر به عنوان میزبان و پیش‌برنده جلسه انتخاب شده است. اسامی میزبان هر جلسه متعاقبا اعلام خواهد شد.

حضور در این جلسات برای عموم آزاد است.

اسامی نویسندگان اولین دوره دیدار با نویسندگان:

محمد محمدعلی ۲ اردیبهشت ۹۷

محمود حسینی‌زاد  ۱۹ اردیبهشت

رضا جولایی ۲۶ اردیبهشت

حسین سناپور ۲ خرداد

علی خدایی ۹ خرداد

ابوتراب خسروی ۲۳ خرداد

ناهید طباطبایی ۳۰ خرداد

منیرالدین بیروتی ۶ تیرماه

امیرحسین چهلتن ۱۳ تیرماه

فرخنده آقایی ۲۰ تیرماه

شیوا ارسطویی ۲۷ تیرماه

یارعلی پورمقدم ۳ مردادماه

علاقه‌مندان به شرکت در این جلسات می‌توانند در تاریخ‌های یادشده به موسسه هفت‌اقلیم واقع در خیابان شریعتی،بالاتر از ملک، نبش کشواد پلاک 569 مراجعه کنند.





 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها