دوشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
صالحی با امام جمعه یزد دیدار کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر دوشنبه(6 فروردین‌ماه) در سفر یک روزه خود به یزد با آیت‌الله ناصری یزدی؛ امام جمعه این استان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی، در این دیدار ضمن اشاره به سبقه تاریخی استان یزد گفت: شهر یزد همواره به دلیل حضور بزرگان دینی و علمی مورد توجه بوده  است.
 
وی افزود: با توجه با اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده است، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرهنگ‌سازی برای حمایت و معرفی آثار و کالاهای فرهنگی و هنری ایرانی نقش مهمی دارد.
 
صالحی با اشاره به صنایع فرهنگی ادامه داد: این وزارتخانه می‌تواند از آثار تولیدکنندگان صنایع فرهنگی در راستای نامگذاری امسال و حمایت از کلای ایرانی نقش بسزایی داشته باشد.
 
وی در عین حال تصریح کرد: برای رسیدن به این هدف دسترسی آسان تر به کالای فرهنگی ایرانی را در نظر گرفته‌ایم و مصداق آن افتتاح گذر فرهنگ و هنر در یزد به‌عنوان نخستین  گذر است.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود توجه  به مفاخر هویتی شهرستان‌ها را از دیگر برنامه‌های این وزارتخانه برشمرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها