یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰
افزایش خرید کتاب از ناشران دفاع مقدس/ ناشران خصوصی حمایت می‌شوند

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر حمایت از نشر دفاع مقدس گفت: وزارت ارشاد خرید از ناشران دفاع مقدس را افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از دفاع پرس،محسن جوادی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دفاع مقدس و حفظ ارزش‌های آن، باید اولویت همه مسئولین فرهنگی کشور باشد، اظهار داشت: به فرهنگ، ایثار و گذشت دفاع مقدس اعتقاد دارم و در این عرصه دغدغه دارم تا این فرهنگ را در بخش تعمیق فرهنگ ایرانی و اسلامی گسترش دهیم.

 
وی با تاکید بر اینکه موضوع دفاع مقدس اولویت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، عنوان کرد: درباره فعالیت و حمایت از کتاب دفاع مقدس با مجموعه‌های مختلفی صحبت و گفت‌وگو صورت گرفته است.

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای حمایت از ناشران خصوصی دفاع مقدس قطعاً بیشترین تلاشمان را به کار خواهیم بَست و حمایت خواهیم کرد.
جوادی تصریح کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سالانه مبلغ قابل توجهی خرید کتاب از موسسات دولتی داشت که با تدابیر انجام شده در آینده، این خریدها از ناشران خصوصی انجام خواهد شد که قطعاً بخشی از این خریدها از ناشران دفاع مقدس صورت خواهد گرفت.

وی بیان کرد: تلاش خواهیم کرد سهم قابل ملاحظه‌ای از خریدهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به ناشران خصوصی دفاع مقدس اختصاص دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها