چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
قادر آشنا رئیس موسسه آموزش عالی علمی، کاربردی فرهنگ و هنر شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، قادر آشنا را به‌عنوان رئیس موسسه آموزش عالی علمی، کاربردی فرهنگ و هنر این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به قادر آشنا آمده است:
 
«نظر به دانش و تعهد و مراتب علمی و سوابق ارزنده تجربی جنابعالی و با عنایت به موافقت ریاست محترم دانشگاه علمی کاربردی، به موجب این حکم به سمت «رئیس موسسه آموزش عالی علمی، کاربردی فرهنگ و هنر» منصوب می‌شوید.
 
امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود در جهت ایجاد مهارت‌های شغلی و افزایش بهره‌وری و برنامه‌ریزی مناسب برای نیل به اهداف کمی و کیفی و توسعه آموزش‌های علمی و کاربردی موفق و موید باشید.

از خداوند متعال توفیق جنابعالی را در انجام وظایف محوله مسألت دارم.»
پیش از این محمد سلطانی‌فر، رئیس این موسسه بود که در حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه منصوب شد.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از خدمات و تلاش های محمد سلطانی‌فر در مدت مسئولیت در موسسه آموزش عالی علمی، کاربردی فرهنگ و هنر قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها