سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
برای افزایش اعتبارات تلاش کنیم

سید عباس صالحی، با حضور در دفتر مدیرکل برنامه و بودجه این وزارتخانه از بخش‌های مختلف این دفتر بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدا در بازدید از دفتر برنامه و بودجه در جریان برخی مسائل و مشکلات این دفتر قرار گرفت و بر ضرورت ایجاد ساختار و برنامه راهبردی براساس برنامه‌های بالا دستی تاکید کرد.
 
صالحی با اشاره به محدودیت‌های بودجه‌ای دولت افزود: با وجود مشکلات، باید همه تلاش و همت خود را برای افزایش اعتبارات وزارتخانه به کار بگیریم.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تدبیر برای افزایش بودجه کارکنان استانی تاکید کرد و ادامه داد: یکی از مزیت‌های افزایش بودجه در استان‌ها این است که کارکنان با انگیزه بیشتر به فعالیت‌های خود می‌پردازند.
 
در بخشی از این نشست راحله رودکی، مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت‌های این دفتر گفت: فعالیت‌های این دفتر در سه گروه کاری بودجه جاری، بودجه عمرانی و بودجه استانی انجام می‌پذیرد.
 
وی افزود: در این دفتر تلاش شده ارتباطات و تعاملات مناسب و خوبی با ادارات کل ارشاد استان‌ها برقرار شود و از این طریق توانسته‌ایم اطلاعات مناسبی از استان‌ها درباره روند فعالیت‌های فرهنگی و هنری آن‌ها دریافت کنیم.
 
در بخش دیگری از این نشست علی اصغر کاراندیش، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مجموعه وظایف و گستردگی فعالیت‌های این دفتر گفت: دفتر بودجه وزارتخانه موظف به گزارش‌گیری و رصد فعالیت‌های بودجه‌ای وزارتخانه در حوزه ستادی، سازمان‌ها و استان‌ها است و همه بخش‌های مختلف وزارتخانه باید گزارش و اطلاعات کافی به این دفتر ارائه کنند.
 
وی ادامه داد: در ٤ سال گذشته در بخش بودجه وزارتخانه با تلاش و همکاری مدیرکل و کارکنان این دفتر تلاش کردیم مسائل بودجه‌ای وزارتخانه شفاف‌سازی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها