شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
نخستين جشنواره ملي «كتاب نابينايي و كم‌بينايي» فراخوان داد

نخستین جشنواره ملی «کتاب نابینایی و کم‌بینایی» در اسفند ماه ۱۳۹۶ برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومي خانه كتاب، انجمن نابينايان ايران با همكاري موسسۀ خانه كتاب، معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور، سازمان بهزيستي كشور، سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران و انجمن علمي و آفرينش‌هاي هنري معلولين ايران، با هدف ارج نهادن به تلاش و كوشش نويسندگان، پژوهشگران، مترجمان، مصححان و پديدآورندگان آثار مكتوب با موضوع نابينايي و كم‌بينايي و همچنين نابينايان و كم‌بينايان اهل قلم، نخستين جشنواره ملي نابينايي و كم‌بينايي را در اسفند ماه ۱۳۹۶ برگزار مي‌كند.

از پديدآورندگان و ناشران دعوت مي‌شود بر اساس شرايط زير آثار خود را به دبيرخانه اين جشنواره ارسال كنند:
•  آثار نابينايان و كم‌بيناياني كه در ۲۰ سال گذشته، از اول فروردين ۱۳۷۶ تا پايان آذر ۱۳۹۶، در قالب كتاب، تاليف و ترجمه منتشر شده‌است و آثار همۀ نويسندگان و مترجمان كه با موضوع نابينايي و كم‌بينايي (نابينايان و كم‌بينايان) در ۲۰ سال گذشته ، از اول فروردين ۱۳۷۶ تا  پايان آذر ۱۳۹۶، منتشر شده‌است.

گفتني است، براي پديدآورندگان نابينا يا كم‌بينا، ارسال گواهي يا كارت معلوليت بينايي (برابر اصل) الزامي است و سه نسخه از هر عنوان اثر بايد به دبيرخانه نخستين جشنوارۀ ملي «كتاب نابينايي و كم‌بينايي» ارسال شود.

علاقه‌مندان براي شركت در اين جشنواره تا ۱۸ دي ماه فرصت دارند آثار خود را به دبيرخانه جشنواره به نشاني: تهران ـ خيابان شهيد كلاهدوز (دولت) خيابان حاج آقا ميري ـ خيابان حسن تاش ـ پلاك ۱۴ ارسال كنند و یا به پايگاه الكترونيكي جشنواره jashnvarehketab.nabinayan@gmail.com ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌هاي ۲۲۵۶۰۲۵۵-۲۲۵۶۰۰۶۰ الي ۶۱ تماس بگيرند.

آيين پاياني و معرفي آثار برگزيده در هفته اول اسفند ماه ۱۳۹۶ برگزار مي‌شود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن صیامیان ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
    سلام مطالب را گونه بفرستیم. هم کتاب داریم و هم مقاله. درود بر شما صیامیان
    • حسن صیامیان ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
      درود بر شما نتیجه نخستین چشنواره ملی کتاب نابینایی و کم بینایی چه شد؟ با سپاس
    • دکتر حسن صیامیان ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
      سلام نخستین جشنواره ملی «کتاب نابینایی و کم‌بینایی» در اسفند ماه ۱۳۹۶ چه شد؟ با تشکر حسن صیامیان
  • مسعوداحمدی ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
    باسلام... برای آدرس الکترونیک شما یکی ازقصه های کتاب زندگی باببرها را که باصدای خودنویسنده دیکلمه شده بود ، جهت شرکت دراولین جشنواره ارسال اما... انگارآدرس پایگاه درست نیست هرسه باربرگشت خورد خواهشا خودتان هم بررسی و درصورت نیازاصلاح یا.. به دیگرعزیزان هم یاداوری مجددکنید / باتشکر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها