دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
فروش بيش از ۵۰۰ هزار نسخه كتاب در «پایيزه كتاب»

درحالی‌که فقط دو روز تا پایان طرح پاییز کتاب در مراکز استان‌ها باقی‌مانده بیش از 500 هزار نسخه کتاب با بیش از 212 هزار نفر فرخته شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از روابط عمومی خانه کتاب، طرح «پایيزه كتاب» در تهران و مراكز ۲۰ استان  تا دو روز ديگر به پايان می‌رسد اما در مراكز استان‌های سيستان و بلوچستان، كهگيلويه و بويراحمد، ايلام، كردستان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، آذربايجان غربی، قزوين، زنجان، لرستان و سمنان تا دوم دی‌ماه همچنان به كار خود ادامه می‌دهد.

كتابفروشی‌های «پرديس كتاب» از خراسان رضوی، «نشرثالث» از تهران، «شهركتاب ساری» از ساری، «شهركتاب مركزی» از تهران، «نمايشگاه و فروشگاه محام» از اهواز، «شهر كتاب رشت» از رشت، «رشد(شعبه نادری)» از اهواز، «كتاب آبان» از خراسان رضوی، «رشد» از اهواز، «شهركتاب هفت حوض» از تهران از بين ۸۲۴ كتابفروشی تاكنون جزو پرفروش‌ترين كتاب فروشی‌های طرح پائيزه كتاب شناخته شدند.

استان‌های تهران، اصفهان، قم، خراسان رضوی، فارس، كردستان، كرمان، آذربايجان شرقی، مازندران و يزد از بين ۳۱ استان مشاركت‌كننده در طرح «پایيزه كتاب» در فهرست برترين استان‌ها به لحاظ مشاركت تعداد بالايی از كتابفروشان قرار گرفتند. اين طرح در مراكز بیست استان تا ۲۲ آذرماه و در شهرستان‌ها و مراكز يازده استان تا دوم دی همچنان ادامه دارد.

طرح «پایيزه كتاب» با شعار «هر ورقش دفتريست... » از دوم آذرماه آغاز شده است. علاقه‌مندان و خريداران كتاب با همراه داشتن كارت ملی می‌توانند با مراجعه به كتابفروشی‌های عضو طرح از تخفيف ۲۰ تا ۲۵ درصدی خريد كتاب در اين طرح تا سقف ۱۰۰ هزار تومان استفاده كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها